6 תשובות
שואל השאלה:
זה קרה לי היום וזה מבאס כי אז בשאר היום אני כזאת מדוכאת
אנונימית
די תמיד
שאתה הכי פופולרי והכל אבל באמיתי אתה פשוט לבד בלי אף אחד
אנונימי
הם לא חברים אם הם מתביישים בך
אנונימית
אין לי חברים בכלל.
כאילו... אם אוזניות וחתולים לא נחשבים חברים אני בדד.
האמת שזה קורה לי די הרבה מתחילת שנה.
אין לי מושג ממה זה קורה אבל ניראלי כי אני פשוט עייפה ואין לי אנרגיות לכלום אני מרגישה כמו זומבית בבצפר.