4 תשובות
אנונימית, תעשי את הבחירה שלדעתך תהיה נכונה לך- אנחנו לא יודעים מה היחסים שלך עם סבתא או אמא שלך. יש תקופות כאלה בחיים וזה בסדר, מקווה שבסופו של דבר זה יוביל למשהו טוב ובינתיים תקשיבי ללב שלך :).
אבא
הוא הבעל
הוא הצודק
האמא סתם רגישה
הוא הבעל
הוא הצודק
האמא סתם רגישה
להישאר עם אימא, אם כולכם תעזבו היא תשאר לגמרי לבד.
אבא שלך יבין, אולי הם גם צריכים קצת זמן להירגע.
אבא שלך יבין, אולי הם גם צריכים קצת זמן להירגע.
אני חושבת שזה לא בסדר להגיד לכם לבחור עם מי להיות כי זה סתם מכניס ללחץ שהצד השני ילחץ מהתגובה ומהפגיעה של אחד ההורים, מאחר שהם כבר שאלו אתכם ואמרו לכם לבחור תבחרי איפה שאת חושבת שזה יהיה לך טוב, אם זה עם אבא שלך אז איתו ואם עם אמא שלך אז איתו מה שאת מחליטה. אל תחששי להגיד איפה את מרגישה יותר טוב, בסופו של דבר זה לטובתך.
באותו הנושא: