4 תשובות
הייתי שם וזאת חוויה שתזכרי לכל החיים, לא כדאי לפספס, גם אני בהתחלה חששתי, אבל גיליתי שזה לא כזה נורא וזה הטיול שנתי הכי כיף שהיה לי ב-12 שנים האחרונות
אנונימי
קודם כל גם אני הייתי ככה התייבשתי מלא בקיץ מלא פחדתי לצאת לטיול השנתי פחדתי לא להרגיש טוב
אז כמה כללים:
1.לשתות מים לא רק שאת צמאה
2.את מתנשמת בכבדות לשתות
3.את מרגישה לחץ האוזניים את חייבת לשתות
אל תמנעי ממך לעשות כיף בגלל פחד
אז כמה כללים:
1.לשתות מים לא רק שאת צמאה
2.את מתנשמת בכבדות לשתות
3.את מרגישה לחץ האוזניים את חייבת לשתות
אל תמנעי ממך לעשות כיף בגלל פחד
שואל השאלה:
יצאתי לטיול לפני שנה והתייבשתי נורא וכל הטיול הרגשתי מזעזע ובכיתי מאז יש לי ממש בעיה עם טיולים וכל זה
יצאתי לטיול לפני שנה והתייבשתי נורא וכל הטיול הרגשתי מזעזע ובכיתי מאז יש לי ממש בעיה עם טיולים וכל זה
מה קרה לך שאת מפחדת?
באותו הנושא: