4 תשובות
הייתי שם וזאת חוויה שתזכרי לכל החיים, לא כדאי לפספס, גם אני בהתחלה חששתי, אבל גיליתי שזה לא כזה נורא וזה הטיול שנתי הכי כיף שהיה לי ב-12 שנים האחרונות
אנונימי
קודם כל גם אני הייתי ככה התייבשתי מלא בקיץ מלא פחדתי לצאת לטיול השנתי פחדתי לא להרגיש טוב
אז כמה כללים:
1.לשתות מים לא רק שאת צמאה
2.את מתנשמת בכבדות לשתות
3.את מרגישה לחץ האוזניים את חייבת לשתות
אל תמנעי ממך לעשות כיף בגלל פחד
שואל השאלה:
יצאתי לטיול לפני שנה והתייבשתי נורא וכל הטיול הרגשתי מזעזע ובכיתי מאז יש לי ממש בעיה עם טיולים וכל זה
מה קרה לך שאת מפחדת?