התחברות
הרשמה
אם משלמים עם אשראי במסעדה על האוכל צריל להשאיר גם טיפת
10 באוקטובר 2018, 14:57
חוקים
מלצרות
כסף
תשלומים
2 תשובות
כןכן
W
We need to help each other
ברור
ע
עם ישראל חיייי
באותו הנושא:
זה מחיר טוב לשלם על 12 איש 336 שקל במסעדה ?
אמא שלי נתנה לי את הכרטיס אשראי שלה לקנות בגדים בקניון, אני אוכל לשלם בו בלי אמא שלי? ואם לא, מה אני צריך לעשות?
איך אני יודע כמה כסף נשאר לי בכרטיס אשראי? אני מוציא מלא ואני מפחד ללכת למסעדה ופתאום יגידו חסום ולא אוכל לשלם
אם אני מזמינה מקום במסעדה ו4 בנות לא באות, צריך לשלם עליהם?
אני מזמין אוכל ואני משלם עם אשראי אז זה אשראי טלפוני או שמשלמים לשליח?
אם אני אוכל במשך יום שלם רק ירקות ואז אוכל במסעדה, אני אשמים מהמסעדה?
כשאתן יושבות עם המשפחה של החבר במסעדה, הייתן מציעות לשלם? כאילו ההורים משלמים..
מי משלם במסעדה ביום הולדת?
כשמזמינים אוכל מתן ביס משלמים במזומן או בכרטיס אשראי?
הייתם משלמים 1000 דולר בשביל שלא יהיה צריך לקרוא אתת ההגדה לפני האוכל לנצח בכל מקום?
אם אמא שלי מביאה לי את הכרטיס אשראי בשביל לשלם במסעדה כשאני הולכת עם חברות , תהיה בעיה? יתנו לי?