7 תשובות
היה ב 2001 בתל אביב ולא הצליח שם אז סגרו
היה ונסגר.
עדיף שיהיה בחול בשביל שיהיה מיוחד לטוס לחול ולא כל דבר שני יביאו לפה
עדיף שיהיה בחול בשביל שיהיה מיוחד לטוס לחול ולא כל דבר שני יביאו לפה
אנונימית
אין.
ובאמת חבל שאין
ובאמת חבל שאין
היה ב2001 או משהו לא זוכרת
אבל סגרו בגלל שמלא מקומות תבעו אותם בטענה שהם "גונבים לקוחות"
עשיתי על סטארבקס עבודה בכיתה ו
אבל סגרו בגלל שמלא מקומות תבעו אותם בטענה שהם "גונבים לקוחות"
עשיתי על סטארבקס עבודה בכיתה ו
היה וסגרו
ותחפשי באינטרנט מתכונים לסטארבקס אולי באנגלית בטוח תמצאי
ותחפשי באינטרנט מתכונים לסטארבקס אולי באנגלית בטוח תמצאי
היה ונסגר
היה עד לפני כמה שנים ופחות הלך להם אז סגרו