9 תשובות
חיצונית עיניים קצת יותר גדולות והבעה קצת פחות כעוסה ופנימית הייתי מפסיקה לפחד מהעתיד.
חיצונית את הבטן החזה מבנה הגוף וצבע העיניים המגעילים שלי (חוץ מהצבע עיניים הוא לא מגעיל פשוט רוצה צבע ממש בהיר)
ופנימית את הקנאה והרוע שיש בי.
עיניים בהירות
שומן קצת,ופנימית את הביישנות
אנונימית
מכניסה את עצמי לכושר, זורקת את העצלנות שלי לעזאזל ומוסיפה עוד חוש הומור כי רוב הבדיחות שלי גרועות.
כלום :)
הייתי מוסיפה נמשים, הייתי רוצה פחות להשוות את עצמי לאחרים, פחות לקנא.
הייתי מרזה ומשנה את האף
שלא יהיו לי נמשים