התחברות
הרשמה
איך עושים זינוק בעלייה עם בלם יד?
קודם משחררים את הקלאץ עד לנקודה ואז נותנים גז ומשחררים בלם יד או שקודם נותנים גז מעלים את הקלאץ ומשחררים בלם יד?
9 באוקטובר 2018, 23:06
3 תשובות
עדיף להתחיל עם הקלאץ' ולהוריד אותו ראשון בהדרגה עד לנקודת חיכוך, כדי שהרכב לא יתדרדר
א
אח_יקר
שואל השאלה:
ואז גז ואז לשחרר בלם יד?
אנונימית
כן, ברגע שהרכב מתחיל לזוז אפשר
א
אח_יקר