7 תשובות
כנראה שזו סדרה ממש מצליחה שהשאירו אותה
חח וואי ממש ישן אהבתי את זה
משדרים את זה שוב פשוט
אני עדיין רואה
זה כמו שתשאלי איך משדרים עדיין את בובספוג,יש דברים שאי אפשר להוריד (:
ראיתי גם לפני כמה ימים, זו הסדרה הכי אהובה עליי
כן אף פעם לא מאוחר נשתולל כי אין מחר