התחברות
הרשמה
אני ממש עצובה איבדתי משהו ממש יקר שהיה לי ( לא חפץ) עידוד?
9 באוקטובר 2018, 20:20
מצב רוח
דיכאון
עצב
התייעצות
בכי
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
איבדתי טעם בנשים מרוב כל מה שהיה לי איתן
אני עצובה... אפשר עידוד?
ראיתי עכשיו את הסרט "טיטניק" ואני עצובה כי הבלונדיני החתיך מת:(, אפשר עידוד?
אני כל כך עצובה אפשר עידוד?
כשאתם עצובים /מבואסים וצריכים עידוד, איך *אתם* מעודדים את עצמכם? יש איזה שהם משפטי עידוד או דברים שאתם עושים?
עצוב לי. אפשר עידוד?
קרה משהו עצוב ואני ממש עצובה וחייבת לצחוק, בבקשה תענו זה חשוב!
אני ממש עצובה ומדוכאת כבר כמה זמן ועוד איבדתי את כל ה"חברים" שלי בתקופה ככ קצרה, המשך למטה
אפשר עידוד? נמאס לי להיות עצובה:/
אפשר עידוד בבקשה..?אני ממש עצובה,כולה בת 14 והרסתי את השיער
איבדתי קשר עם החברה שהייתה הכי טובה שלי..