10 תשובות
תחזור לפח יא זבל
חחח ואוי כמו שאמלי בן סימון אמרה פיפי
לא צריך לקטול
אנונימית
שואל השאלה:
מה לא צריך לקטול למה שאשתוק לו על זה????
כי זה נכון
#בנותלמטבח
אנונימית
שואל השאלה:
לכי את למטבח תעבדי בשביל כולן
לא מצחיק -,- תחזור לחור ממנו יצאת .
לך לכ*ס שממנו יצאת
למה את במחשב ולא במטבח?
תחזרי למטבח. כאילו עכשיו. תכבי את המחשב ולכי תכיני לי סנדוויץ'.
*הכותב הוא ילד משועמם מהתחת בן 17, אין לייחס לנאמר כל משמעות, והריני מתנצל באופן גורף כלפי אוכלוסיית הנשים, הערבים והדוריטוס חמוץ מתוק.
חג שמח ושבת שלום*
אני יחזור למיטבח כדי לבשל אותך "יגבר"