3 תשובות
הייתי אומרת שאני לא יכולה או שאני לא בבית ושתכף אצלם
ברור!
תלוי כמה אכפת לי מהבן אדם. רוב הסיכויים שהייתי מצלמת ואז אומרת "תראה כמה אתה חשוב לי!! קמתי מהמיטה בשבילך!!"
באותו הנושא: