9 תשובות
סביר להניח שכן
כן ימחקו, ולשאלתך, כן זה בסדר
שואל השאלה:
חחח^ פיפי
חחח^ פיפי
תודה על המינוס <3
שואל השאלה:
זה לא אני עשיתי פלוס או איך שלא קוראים לזה
זה לא אני עשיתי פלוס או איך שלא קוראים לזה
כן
כן
כן. זה בטוח ספאם כי ילדים בני 5 לרוב לא יודעים לכתוב
באותו הנושא: