9 תשובות
בני עקיבא זה בעיקרון לערסים הבנתי
אני הייתי בעזרא
איך נהנתי אמאלה
אין לי על מה להתווכח איתך, מעולם לא היית בתנועה שנמצאת בעיר שלי ככל הנראה.
אני לא באה להתווכח אומרת לך שלא בכל הסניפים זה ככה זה הכל
אוקיי, מגניב
?
בני עקיבא ברור
אתה מוזמן לכתוב לי הודעה בפרטי ואסביר לך
אולי אצלך בתנועה זה כך,

בעיר שלנו, עיר שמספיק מלאה ערסים, בני עקיבא מקדמת אותם.

ואני לא מדבר על זה שכל המדריכים שם יש חברה, שזה בכללי נוגד את הרעיון של התנועה לול.
הייתי חניכה בבני עקיבא והיום אני מדריכה בבני עקיבא כל מה שאומרים על זה שזה לערסים ממש לא! תסתכלו איזה תנועה מדהימה זו ותבקרו בסניפים ודיי להגיד דברים שהם לא נכונים!