התחברות
הרשמה
מישהי שאלה:"הוא סבבה והכל אבל...?תמשיכו בתגובות ואז אכתוב על כול תגובה כן סבבה או לא"ולא הבנתי כי מישהו ענה:
" פשוט תגידי לנו את האינסטגרם שלך ונעשה את זה שם"
למה היא התכוונה ולמה הוא התכוון?
7 באוקטובר 2018, 15:05
כתיבה
תשובה אחת
הוא התכוון "בואי נעבור למקום נוח יותר" נראה לי..
א
אין אני - יש מצ"ר (פרשתי)
באותו הנושא:
בואו נשחק חבר שלך סבבה והכל.. (חבר שלך סבבה והכל אבל הוא קירח) וכו'
בואו נשחק משחק, זה סבבה והכל עד ש..?
סטיפסים יקרים אוהב אתכם והכל אבל.... תמשיכו..
1000 שקל לחודש בעבודה של שעתיים ביום לא כולל שישי שבת עם אוכל והכל זה סבבה?
אני עובדת בחנות נעליים ולאחרונה אני מרגישה שאין לי ראש לכל המכירות האלה,העבודה סבבה והכל,
תמשיכו תשיר (כתבתי על זה שאלה) זאת לא רואה שדורסים_____היא רואה רק______ ____
יש פה איזה מישהו בסטיפס שדברנו חודש ואני שנה מתחתיו וכאילו היינו סבבה והכל...
אם אני חוסמת מישהי בווצאפ ואנחנו באותו קבוצה היא תמשיך לקבל הודעות ממני בקבוצה?
שאלה לבנים אם תתחילו עם מישהי ותכתבו לה מאיפה את מאמי והיא תענה מאיפה היא אבל לא תשאל גם מאיפה אתה אתם תמשיכו לדבר איתה?
אם אני מדברת כאן עם מישהו שהוא נער והכל סבבה וזה
בנים (יותר לתיכוניסטים), אם יש מישהי ש'הדליקה אתכם', פתאום התחלתם להרגיש משהו, איך תמשיכו להתנהג?