8 תשובות
בלאחר להסעה.
בלקלל ערסים כי רק ככה הם יבינו אותי
לצייר קואלות חמודות
לאחר לבית ספר
להיכשל במבחנים
לנצח בארבע בשורה
לגרום למלא בנים להידלק עליי ואז לשבור את הלב לכולם במכה
לנגן לגלוש לאכול פילמני
בלהיות עצלנית
בלאחר לכל מקום
בלהתעלם מהמורה בשיעורים
בלעצבן פרחות
בלעצבן ערסים
בלריב עם ההורים שלי
בלייאש את הפסיכולוגית שלי
חמוד הקואלות:)
לנגן. נראה לי

ולישון
ולהיות אדיש.
כתיבה - בעיקר דברים שקשורים לתיאטרון אבל גם פואטרי וכאלה שאני ממש אוהב.
עריכת וידאו אני ממש סבבה.
אני מחשיב את עצמי למעט מיומן בציור.