7 תשובות
עייפות
את בטח עייפה... לכי לישון ^^
בדיוק פיהקתי שקראתי את השאלה חי
זה רמז לזה שאת עייפה וכדאי שתישני.
לילה טוב!
לילה טוב!
גם לי זה קורה
תאמיני או לא אבל את נדבקת מהפיהוק של עצמך
תאמיני או לא אבל את נדבקת מהפיהוק של עצמך
אנונימית
שיט גם אני התחלתי לפהק כל שניה עכשיו
אנונימית
באותו הנושא: