4 תשובות
יש לי אייפון ובאמת שאין לי מושג
אני יודעת שבגלאקסי זה אפשרי, פשוט הולכת להורדות ואז מופיע כל מה שאי פעם הורדת. יש גם אפשרות ללכת לאפליקציה כלשהי ולדעת אם כבר היה לך אותה אם אני זוכרת נכון מופיע ענן כזה
כן ברור , כנסי לאפ סטור ,לאפדייטס, יש סמל של משתמש ליד האפדייטס תלחצי עליו מוביא לך פאשרדס איך שלא כותבים את זה , את לוחצת על מיי פאשרדס והכל מופיע שם
שואל השאלה:
וואי תודה הצלת אותי
אנונימית