6 תשובות
לדעתי הוא מתחמק ואין לו כל כך כוח אלייך. ככה אני בדיוק מתנהגת כשאני לא רוצה להפגש עם מישהו, לדעתי כדאי לך לדבר איתו על זה
שואל השאלה:
אם אין לו כח אליי למה הוא שולח לי הודעות ומדבר איתי? זה מבלבל אותי
אנונימית
שואל השאלה:
ודיברתי איתו על זה הוא אומר שהוא חוזר עייף מהעבודה אבל זה חרטה
עם חברים שלו הוא כן ניפגש
אנונימית
אולי כיף לו לדבר איתך אבל הוא לא רוצה להפגש. אולי הוא רוצה קצת ספייס או משהו, לדעתי כדאי לך פשוט להפסיק לשלוח לו הודעות ולראות מה קורה.
שואל השאלה:
נכון זה נשמע שהוא לא רציני בקשר שלנו? למרות שהוא אומר שכן אבל זה רק דיבורים
אנונימית
אני לא יכולה לומר לך ככה, אני לא מכירה את הסיפור המלא. פשוט תדברו על זה.
מקווה שהכל יסתדר בסוף על הצד הטוב ביותר