5 תשובות
אולי בגלל שאת קמה מאוחר או שכבר התרגלת לישון בשעה הזו
כי את ישנה בבוקר. תנסי להשאר ערה עד 7, ואז תלכי לישון. זה יהיה קל, ואת תתעוררי ב-10 בערך.
גם לי זה קרה.
לקח לי אולי חודש עד שהצלחתי להירדם נורמלי את האמת שאני לא יודעת מה השיטה.
זה פשוט הצליח לי.
וואי גם אצלי. ואני גם לא יכולה לסדר את זה אם נגיד אני נשארת יום ערה, הולכת לישון בלילה, אני קמה ב3-4 בצהריים והכל חוזר על עצמו.. אבל בהצלחה חח
יכול להיות שהרגלת את עצמך... עכשיו אל תלכי לישון ובערב תלכי לישון מוקדם כי תהיי עייפה..:)
באותו הנושא: