11 תשובות
לא - ככ הרבה ידידים אומרים שלא
לא יש לי בררה
אנונימי
לא, בכלל לא
אם הוא גדול לא אבל בכל זאת אחרי גיל 14 זה מתחיל להיות מעצבן כי הוא גדל
לא בכלל לא אבל אם אני ערום אז לא אכפת
חחח לא נראלי
אנונימית
לא ממש
אין להם למה להשוות את זה.
הם תמיד היו עם זה.
הם תמיד היו עם זה.
אנונימית
זה כמו שאני אשאל אם זה נוח להסתובב עם ציצי ;)
לא בעיקר שעושים ספורט
כו
למה שלא יהיה נוח?
למה שלא יהיה נוח?
באותו הנושא: