5 תשובות
הייתי רוצה לשנות אנשים,לא את העולם אבל מכיוון שבלתי אפשרי לשנות אנשים גם אי אפשר לשנות את העולם.
אשנה את האנשים.לזו מעלי,זה אפשרי
את סטיפס
אנונימית
הקטע של האונס, ושלום
גזענות ושלא יהיה יותר מלחמות
עדיף הכל לפתור בשלום
עדיף הכל לפתור בשלום
באותו הנושא: