4 תשובות
לא חושבת שכל כך אוכפים את זה. ואם זה נכון אז זה ממש מטומטם אם אני אהיה חולה שבועיים אז זה אומר שאני עוברת על החוק?
שואל השאלה:
אים יש אישור אין בעיה אים אין אישור בעיה
אים יש אישור אין בעיה אים אין אישור בעיה
אנונימי
מותר להעדר עד 30 אחוז מהשנה... אני בדקתי את זה פעם אחרןנה ב2015.
למה שהיא תמציא את זה
באותו הנושא: