4 תשובות
לא חושבת שכל כך אוכפים את זה. ואם זה נכון אז זה ממש מטומטם אם אני אהיה חולה שבועיים אז זה אומר שאני עוברת על החוק?
שואל השאלה:
אים יש אישור אין בעיה אים אין אישור בעיה
אנונימי
מותר להעדר עד 30 אחוז מהשנה... אני בדקתי את זה פעם אחרןנה ב2015.
למה שהיא תמציא את זה