התחברות
הרשמה
התחבושות של אולוויז ללילה (הכחול הזה עם החלק האחורי הארוך) סופגות טוב? כי זה ממש דק..
4 באוקטובר 2018, 22:06
תחבושות
מחזור
פדים
דימום
הגיינה
2 תשובות
כן, אני שמה אותם כל הזמן.
אנונימית
כן זה הכוונה דק שיהיה יותר נוח
L
Lihi217
באותו הנושא:
תקשיבו אני במחזור ואני עם תחבושת והלכתי עכשיו לשירותים וראיתי על התחבושת תולעת קטנה..
באיזה תחבושות אתן משתמשות? אני בתחבושות אולוויז ללילה
בנות!!!! אולוויז או קוטאקס?
לכל האנשים פה, תפעילו תאורת לילה חוסמת אור כחול!
בנות, לפעמים אתן משתמשות בפד (של אולוויז) ללילה למרות שאתן לובשות אותה ביום?
מה יותר טוב קוטקס או אולוויז
קיבלתי מחזור ונגמרו לי התחבושות של אולוויז, ואני הולכת רק עם טייץ אז אני לא יכולה להשתמש בכאלה עם כנפיים ואמא שלי לא יכולה ללכת לקנות לי עכשיו מה לעשות?
סימן כחול משינה עם טבעת - שלום, ישנתי עם טבעת רגילה כל הלילה, ובבוקר קמתי ובאצבע שהטבעת שלי הייתה נהיה לי צבע כחול. למה?
מה החלום שחלמתי בלילה אומר? הוא דיי כחול
יש סיכוי לדליפה (מחזור) מתחבושת לילה בטוח? (4)
למה בעצם ללוויתן הכחול (המשחק) קוראים הלוויתן הכחול?