3 תשובות
כן תקלחי עם הוא גור זה אפשרי
בגיל חודש הוא עוד רגיש ממש לקור והעור שלו בכללי רגיש והפרווה. הריח יעלם עם הזמן.. את יכולה לקחת אותו לונטרינר והוא יקלח אותו בטמפ מתאימה
אין בעיה לקלח בעלי חיים, פשוט לעשות זאת זה בתדירות נמוכה.
אם הוא מסריח סימן שצריך לקלח אותו. תקני שמפו לחתולים (לא לכלבים!!!) ותקלחי אותו בזהירות עם מים פושרים.
אם הוא מסריח סימן שצריך לקלח אותו. תקני שמפו לחתולים (לא לכלבים!!!) ותקלחי אותו בזהירות עם מים פושרים.
באותו הנושא: