6 תשובות
לדעתי כן.
אני ממש אוהב את ההופעות שלו.
אבל הבעיה בו זה שהוא חוזר על חומר אז צריך לחכות כל פעם שיחדש.
ואי מאוד. במיוחד אם את רוסייה
הוא ממש מצחיק בפעם הראשונה אבל הוא חוזר על אותם דברים בהופעות אז קצת נמאס
לדעתי מאוד
יותר ביוטיוב היתי בהופעה שלו והוא לא היה ממש מצחיק כמו ביוטיוב
אם את רוסייה ,גדלת בבית עם מנטליות רוסית
את תבכי מצחוק 100% מההופעה