7 תשובות
עצתי היא שתשלימי עם המוות, איך שלא תרצי בסוף כולם ימותו וא"א לברוח מהמוות, אמנם, יש ערך לחיים האלה בהווה וצריך לחיות ולקדש את ערך החיים כל עוד אנחנו חיים.
את יכולה למות גם שאת צעירה לא בהכרח שאת זקנה.
אנונימית
שואל השאלה:
מזה אני מפחדת..
מזה אני מפחדת..
אנונימית
פשוט תחשבי על זה שהמוות הוא התחלה של חיים טובים יותר
אל תחשבי על זה יותר מדי
זה פחד לגיטימי. תשתדלי לחיות בידיעה שאת חיה חיים מלאים. תנצלי כל רגע וככה לא תתחרטי שבזבזת את החיים. בלהזדקן ולגדול יחד עם אחרים יש משהו יפה. אל תפחדי
פשוט תחיי את ההווה ותדאגי להיות עסוקה מכדי לחשוב על זה
באותו הנושא: