14 תשובות
לאכול?
לאכול? תאכלי משהו רך או נוזלי כמו שהציעו מרק, יוגורט, לחם רך, זיתים
אנונימית
לאכול מאמי
לאכול בננה פצצת אנרגיה
תאכלי, זה לא בריא, ברור שאת מרגישה חלשה, הגוף שלך נחלש ממחסור באנרגיה ואם תמשיכח ככה גם המערכת החיסונית שלך תיחלש.
למה את לא אוכלת?
קודם כל תשתי איזה מיץ ממותק, משהו עם הרבה סוכר. או יותר טוב תה, עם 5 כפיות סוכר ככה..כדי להכניס לגוף אנרגיה מיידית וקפאין להמריץ את הדם כדי לאושש את הגוף.
אח"כ תאכלי איזה פחמימה. אבל עדיף לא לחם או משהו דחוס וכבד כי הקיבה שלך די הצטמקה כנראה, דייסת סולת או אורז סמיכה תהיה האופציה הכי מומלצת לדעתי
מה הסיבה שאת לא אוכלת?
תאכלי מהר את יכולה להתעלף
אכלת כבר?
כדאי להתקשר למשטרה?
אנונימי
שואל השאלה:
אכלתי בבוקר פיצה
אנונימית
שואל השאלה:
ובצהרים מקדונלס
אנונימית
תוכלי*
תוכלו אפילו ממתק העיקר שתוכלי משהו