5 תשובות
אני הייתי קונה אותם כל עוד שזה עד 300
אנונימי
לא נראה לי שהן ייראו טוב עלי אבל למי שזה נראה טוב עליו/עליה זה מושלם
וכן, זה ממש יפה לבנות
וכן, זה ממש יפה לבנות
נדירות אני ממש רוצה אותן אבל הן מעור :(
נועלים*
זה מתאים לבנות אבל אני לא הייתי לובשת אותן, פחות הטעם שלי, לא יפות לדעתי
זה מתאים לבנות אבל אני לא הייתי לובשת אותן, פחות הטעם שלי, לא יפות לדעתי
די חמודות, אבל לא הייתי נועלת אותן
באותו הנושא: