5 תשובות
אני הייתי קונה אותם כל עוד שזה עד 300
אנונימי
לא נראה לי שהן ייראו טוב עלי אבל למי שזה נראה טוב עליו/עליה זה מושלם

וכן, זה ממש יפה לבנות
נדירות אני ממש רוצה אותן אבל הן מעור :(
נועלים*
זה מתאים לבנות אבל אני לא הייתי לובשת אותן, פחות הטעם שלי, לא יפות לדעתי
די חמודות, אבל לא הייתי נועלת אותן