התחברות
הרשמה
בבית ספר, בממוחד בבוקר, אני מרגישה רע כי אי אפשר להעלות עוד את הווליום של האוזניות שלא ישמעו את כל הכיתה מדברת ולהתנתק
משם. מי מזדהה?
3 באוקטובר 2018, 08:30
4 תשובות
תורידי volume booster ושימי על 100
ז
זאב (נאמן)
תציירי משהו
א
או מיי גאד אה זה לא היא
זה בראש שלי 24/7 :(
ה
השטן- לעזרה התקשרו *666
למה זה אומר אסור להוריד מותר לכם אוזניות בשיעור?????????
א
אין לי שם חחחחח