4 תשובות
אין שום בעיה שם, יכול להיות שיש לך איזשהי בעיה עם איטרנט.
תנסי לצאת מסטיפס (מהכרטיסייה) ולהכנס שוב
אם זה לא עובד, תנסי עוד כמה שעות.
תנסי לצאת מסטיפס (מהכרטיסייה) ולהכנס שוב
אם זה לא עובד, תנסי עוד כמה שעות.
שואל השאלה:
ניסיתי
ניסיתי
אנונימית
לעט*?
תנסי שוב.
תנסי שוב.
אין לי חברים לעט
באותו הנושא: