10 תשובות
תפרטי
מים ולהרגע
שואל השאלה:
לא יכולה לישון, פצצות אנרגיה ואחריהם דיכאון רעב ואז בחילה, קורה לפעמים....
אנונימית
הבנתי, קורה לי.
מה שאני עושה במצב כזה זה מנסה לראות טלויזיה וככה להירדם
ואם זה לא עובד אז לדבר עם מישהו, זה תמיד נחמד ומרגיע לדבר עם מישהו.
אני בפרטי אם אין לך עם מי :)
תנשמי נשימות עמוקות מאוד ותספרי עד 100
שואל השאלה:
אני על טורבו עכשיו אני קופצת בכל החדר ונותנת אגרופים לשק חבטות כאילו אין מחר לול
אנונימית
זה לא זמן טוב לזה אבל תנסי להתאמן במהלך היום כדי להוציא אנרגיות (במידה ואת מרגישה ככה לעיתים קרובות)
כי יש מצב שיש לך המון אנרגיה שאת לא מוציאה.
את לא צריכה עכשיו לעשות אימון מטורף, אפילו הליכה או כל דבר שיעייף אותך
שואל השאלה:
ואי אני אנסה תודה טבעונית
אנונימית
בכיף :)
גם אני עברתי התקף פסיכוטי במשך חודש.. דברי איתי