שאני מנסה לחזור איתו לקשר (בגלל ההורים שלו שלא מרשים לנו לדבר) ואני מאוד אוהבת אותו אבל הוא אמר עליי משהו מגעיל ופוגע לאחרונה בקיר תודות של מישהי ורשם עלי שאני הייתי חופרת לו על הבעיות שלי שעות על גבי שעות ביום ושנמאס לו שחופרים לו במוח ןזה ממש העליב אותי כי אני זוכרת שהוא רצה שאני אספר לו על זה. אני יכולה לנסות ניסיון אחרון שנהיה בקשר והכל אבל אני לא יודעת כבר אם כדאי לי לנסות בגלל מה שהוא רשם עליי נראה לי הוא כבר לא ירצה. מה אתם אומרים?