5 תשובות
מה לעזה
היא הייתה נוצריה תמיד ממה שאני זוכר ואז היא עברה תהליך גיור.. ויכול להיות שהיא חזרה להיות נוצריה
אבל אני לא ממש בטוח..
אבל אני לא ממש בטוח..
באמת?^ הייתי בטוחה שהיא יהודיה או משהו
כן נראה לי אני זוכר שאמרו פעם בכתבה על הפיג'מות משהו כזה... אבל תבדוק/י
באותו הנושא: