3 תשובות
כל ההתחלות קשות, תנסי לאט לאט. אני בטוחה שאת תתרגלי לזה ותצליחי. אל תדאגי
אני כאן לעזור אם צריכה 24/7:אני יודע הכול
לדעתי את מפתחת סוג של טראומה או דיכאון
אם סיימת לפני שנה לימודים רגילים ועכשו את עושה תואר זה יכול להיות מלחץ נפשי ומהתחלה חדשה

את צריכה לפנות לעצמך לפחות חצי שעה ביום שבה את עושה משהו שירגיע אותך , כמו ספורט או שמיעת מוזיקה או אפילו סתם לשבת ולפני את עצמך בסרט טוב או ארוחה טובה

בהקשר ללימודים
אנשים ששואלים נוטים להחכים יותר
הרי איך תדע אם לא תשאל זה משפט שנוגע לכולנו
בנוסף לזה, אני חושבת שאת לא מצליחה לקלוט את החומר מתוך לחץ ולאו דווקא מחוסר ידע. תשלבי את הלימוד שלך עם עוד משהו שירגיע אותך, כמו מילקשייק או מוזיקת רקע.
ובשביל לשמור על כח נפשי הפיזי שיעורים ולחיים תשתדלי לעזור לעצמך. תעשי פעילות גופנית קלה זה משחרר הורמונים טובים , תאכלי נכון זה יעזור להרגשה הכללית שלך, אל תוותרי על שעות שינה ואל תשני יותר מדי.
בהצלחה