התחברות
הרשמה
הגיוני שיש לי במחצית 23 מבחנים? אני לא ביא או משהו
2 באוקטובר 2018, 19:16
ציונים
הכנה למבחן
תיכון
4 תשובות
כן
משעמם לי
הגיוני
א
אשכנציה💋👌
כן
-
-Whatever-
כן
Sol
באותו הנושא:
17 מבחנים במחצית זה נחשב הרבה מבחנים? (לכיתה ט) עריכה: אל תשכחו שהיה מלא חגים וגם יהיה עוד אז המחצית מצטמצמת
הגיוני שאני בוכה בגלל שיש לי מחר מבחן במתמטיקה?
הגיוני שיעשו לנו שני מבחנים בשבוע 1?
זה הגיוני שאני רוצה להכשל במבחן בערבית רק כדי לרדת הקבצה?
22 מבחנים במחצית זה הרבה או קצת? שלושה מבחנים מהם הם מיצבים כיתה ח'
ממוצע 90 במחצית ב' לעומת ממוצע 83 במחצית א' זה שינוי גדול?
הגיוני ללמוד את כל החומר למבחן במתמטיקה ב-5 שעות?
אני בכיתה יא זה נראה לכם הגיוני שהמורה להיסטוריה נותנת לנו ללמוד למבחן הרגיל 10 עמודים?
הגיוני 3 מבחנים ביום?
בוחן פתע שוקל הרבה אחוזים בדרך כלל? אם בנוסף לו יש עוד 2 מבחנים במחצית
קיבלתי 38 במבחן מחצית חשוב איך להתעודד?