3 תשובות
שואל השאלה:
לא יש לי אייפון.. אוף זה ממש מציק אם אני יוריד מחדש ה יהיה שוב באנגלית או שזה יוריד עם העידכון גירסה?
לא יש לי אייפון.. אוף זה ממש מציק אם אני יוריד מחדש ה יהיה שוב באנגלית או שזה יוריד עם העידכון גירסה?
אנונימי
גם לי זה ככה.. יש לך גלקסי?
אין מה לעשות זה תקוע לך על עברית
אין מה לעשות זה תקוע לך על עברית
אי אפשר גם לי זה קרה \:
באותו הנושא: