5 תשובות
את לא חייבת להיכנס לכושר, אם יש לך את האפשרות אז כן כדאי לך להכין את עצמך קצת אבל אני יכולה להגיד לך שאני בקרקל ויש אנשים שהגיעו בלי כושר בכלל.. כושר נבנה וזה דבר שקל לבנות אותו שם, יש סרגל מאמצים שזה אומר שאת לא ישר קופצת למים ועובדים איתך על הכל. בכל מקרה גם אם לא תתאמני אל תדאגי לגבי זה
כל אחד מגיע בכושר שונה ואז לכולם קשה עד שמתרגלים ואז מעלים הילוך
את לאט לאט תכנסי לכושר
נכנסים לכושר שם אבל עדיף לך להיות בכושר כדי שיהיה לך יותר קל
אבל כדי
אולי זה לאן את מתגייסת