13 תשובות
אמאלה ביילי אייליש היא הנערה הכי יפה שראיתי.
החיים אחלה,תודה ששאלת,איך את?
שואל השאלה:
אני גם טוב ברוך השם תודה ששאלת:)
אנונימית❤❤❤ אני שמחה בשבילך
אנונימי
אימלה כל כךך נכון
כואב אבל בסדר בסהכ
שואל השאלה:
כואב? מה כואב אהובתי?
אנונימי
מסכימה
ואני מכוערת מדיי לחיים האלו.
שואל השאלה:
אני מזדהה.. אבל למה הנסיכה שלי חושבת כך?
אנונימי
סתם כאבי גדילה ...
קיבינימט מי ביקש לגדול *קול של בכי* :(
שואל השאלה:
הלוואי וכולנו היינו פיטר פן אמן
אנונימי
אשכרהה^
אמן
חיים סבבה ,אני והקראש ביחד מהיום..אז הכול טוב חחח ואני לא יודעת מי זאת...חח
היא יפה מממש
יואו