התחברות
הרשמה
מה דעתכם שיפתחו פורום דיבורים בסטיפס לספאמים חופשי?
2 באוקטובר 2018, 02:26
ספאם
אתר FXP
FXP
פורום דיבורים
הומור
3 תשובות
רעיון טוב!
לא לספאמים פשוט דברים משעשעים/שאלות משחק כאלה
K
Kittyi
לאלא
ש
שתי דקות לשתיים עשרה בלילה
וואלה אחלה רעיון חח
G
Girl135
באותו הנושא:
מה דעתכם שיפתחו בית ספר אתאיסטי?
למה בסטיפס אין פורום דיבורים?
בא לי שיפתחו לי ולחבר שלי עמוד מעריצים באינסטגרם, איך לעשות?
איזה מסעדה/ג'אנק פוד מחו"ל הייתם רוצים שיפתחו סניף בארץ?
אם היו אומרים לכם להכין קופסה שיפתחו אותה עוד 100 שנים, מה הייתם שמים בה?
מה דעתכם שיפתחו פורומים כאלה בסטיפס כאילו בנוסף לשאלות וחברים לעט שיהיה פורום כזה של פריקה לכל אלה שכותבים כאן?
מה אתם חושבים על fxp פורום דיבורים?
מה דעתכם על fxp הוא פורום רציני לדעתכם אני יכול לסמוך עליו יותר מסטיפס?
Wallmart , target או primark תבחרו אחד שיפתחו בארץ
איפה זה פורום דיבורים?
רושמים עד שיפתחו או עד שהפתחו?