9 תשובות
שואל השאלה:
אני בן אנשים
מסעדה בתל אביב או משהו בסיגנון
לכי עם חברות לפלאג אין או משהו כזה, ואגב מזל טוב
לכו לנייטמר
אוי סורי אתה יכול ללכת לנייטמר עם חברים זה ממש כיף ואז ללכת לאיזה מסעדה
בנים בדרך כלל עושים ישיבות ומביאים חטיפים ביום הולדת. אבל אם אתה לא שותה או משהו אז תלך לאיזה מקום כמו שרשמו מעליי נייטמר .
אסקייפ רום
אנשים זה בן ^^
חדר בלונים ואחר כך תעשי משהו עם חברות טובות שלך
ללכת ליום כיף עם חברות
באותו הנושא: