7 תשובות
חחח כלום את גרה שם והכל בסדר
שואל השאלה:
בנים !! רק בנים!!
אנונימית
חחח הכל טוב
חחח הכל בסדר
פעם הבאה תדוואי שאין אף חבר עם יש ואת נכנסת להתקלח תקחי איתך תבגדים לשם
שואל השאלה:
כן ראיתי חח
אנונימית
פאדיחה אבל זה קרה ואין לך ממש מה לעשות עם זה חוץ מלהתנהג רגיל כאילו כלום לא קרה, הוא ישכח את זה מהר וגם את.
להתנהג כאילו זה לא קרה