תשובה אחת
אני גם הייתי במצב שלך בצבא, אם הם לא יוזמים אז תזמי את את ותמיד תנסי לפתח שיחה וגם תציעי להם כל מיני דברים נגיד רוצה ללכת ל.. (מקום) אחרי ה..
וכו.
עד שהם יתרגלו אולי הם פשוט רואים אותך סגורה בתוך עצמך וזה קצת גורם להם לחשוב שאת מעדיפה להיות לבד. אבל תמיד תיהי בחברתם כמה שאפשר ותפתחי שיחות, אל תפחדי להגיד כל מה שאת רוצה כי רק ככה הם יכירו אותך באמת.
אנונימי