6 תשובות
שואל השאלה:
קחו קצת זה רע? לא כזה הבנתי אתה כאילו צוחק כי אם כן זה פשוט מגעיל לא ככ הבנתי דבר ברור
אנונימית
לא אבל מתטער זה באמת נכון
היי סליחה שאני עונה רק עכשיו..
לי יש אח עם שיתוק מוחין בינוני
שואל השאלה:
שיענו רק כאלה שיש להם פליז שלא יהיו פה הודעות רק שלא כי אני רוצה לדעת אם יש פה מישו שיש לו משו משותף כמו שלי
אנונימית
יש לי אאחות עם תסמונת דאון ואני דופק לה צאפחות
אממ לא