7 תשובות
כן מומלץ
נראלי שכן, זה יותר נוח לדעתי בתור מישהי שמתעמלת.
לא
רק אם זה מציק לך
כן מציק להתאמן איתם מניסיון
כן
את יכולה להשאיר אם נוח לך