7 תשובות
כן מומלץ
נראלי שכן, זה יותר נוח לדעתי בתור מישהי שמתעמלת.
לא
רק אם זה מציק לך
רק אם זה מציק לך
כן מציק להתאמן איתם מניסיון
כן
את יכולה להשאיר אם נוח לך