6 תשובות
לדבר איתו וליהנות מי שאתה ואם לא טוב לו יום טוב לו
לא גורמים,זה בא לבד.
לצערנו זה לא משהו שאפשר לשלוט עליו..
מי שלא מעריך אותך מפסיד
מי שלא מעריך אותך מפסיד
לא צריך לגרום זה אמור לבוא את ראויה שלא יזלזלו בך ויעריכו אותך
אם בן אדם מזלזל בך ולא מעריך אותך הוא לא צריך להיות בחיים שלך :)
אל תדברי איתו הוא לא שווה בכלל
באותו הנושא: