4 תשובות
כמו בתמונת שאלה
לא.
אני מהצפון בכלל, ולא יצא לי להכיר אנשים כאלה מפה.
כן הייתי בדיכאון (ולא פגעתי בעצמי) אבל חוץ מזה אני לא קרובה ללהיות כזאת, אני לא אוהבת רוק ולא מתלבשת כמוהם.
לא מיזדהה איתם בקיצור
לא, אני לא נוהג ללכת לסנטר, אבל יהיה נחמד ללכת אולי אכיר שם אנשים כמוני.
וואי אלוהים למה לשים את התמונה הזאת עוד שנייה התעלפתי