התחברות
הרשמה
אמרו לי שכל פעם שאני נמצאת יש אנרגיות חיוביות מה זה אומר?
ואני לא ילדה קופצנית או שמחה או משהו כזה
1 באוקטובר 2018, 01:11
אנרגיה
אנרגיות
מדע
מבטים
מדעים
3 תשובות
שכל פעם שאת נמצאת יש הרגשה טובה
(
((:(
פשוט כיף להיות בחברתך
M
Mello
שכיף להיות איתך שאת בן אדם טוב ואמין
B
Baby raven princess3
באותו הנושא:
טבעי שאני מקנאה שחבר שלי מדבר עם חברה שלי ואומר לה שלום לפעמים שאני לא נמצאת?
מישהו אמר לי לשלוח לו אנרגיות מחזקות
אנרגיית אור אנרגיית חום ואנרגיית קרינה זה אותו דבר?
אבא שלי שאל אותי באיזה פורומים אני נמצאת ואמרתי לו ואז הוא אמר לאמא שלי שאני נמצאת בפורומים למבוגרים עם דברים סוטים!
חוסר אנרגיות - היי אני מרגישה שבזמן האחרון אין לי אנרגיות ואין לי כוח לעשות כלום, רק לישון. כל היום מה זה יכול להיות?
זה רע שאני לא מרגישה שאני נמצאת בזוגיות כשאני נמצאת באחת כזו?
לגוף הנמצא בגובה של 5 מטרים מעל הריצפה יש 40 ג'ול אנרגיה מה משקל הגוף?
אם גוף נע נמצא במקום ללא כבידה יש לו עדיין אנרגיית תנועה וגובה?
4. תארו תהליך המתאים לגלגולי האנרגיה המתוארים בתרשים האנרגיה שלפניכם: אנרגיה כימית > אנרגיית חום > אנרגיית קרינה
סוגי מקורות אנרגיה - מהם מקורות אנרגיה מתכלים ומקורות אנרגיה מתחדשים?
אנרגיית גובה - מהי אנרגיית גובה? ומתי היא נמצאת "בפעולה"?