התחברות
הרשמה
אני יכולה לרשום במקום my baby ma babe? (לקרוא ככה לגבר)
30 בספטמבר 2018, 22:48
משפט
עברית
איך אומרים
כינויים
אנגלית
3 תשובות
כן
S
SNAP
מבחינת השפה - לא
מבחינת הסלנג - כן
ז
זאב (נאמן)
babe לבד יותר הולך לדעתי
M
Mello
באותו הנושא:
יש הבדל בין baby ל babe?
גם לכם זה מציק בעין שמישהו/י רושם/ת 'עם' במקום 'אם' ולהפך? וטעויות של זכר ונקבה שבמקום לרשום אליכן רושמים אליכם ולהפך?
ילדה מהכיתה קוראת לי באנשי קשר ma babe מה זה?
קוראת לחבר שלי בטלפון babe❤❤ חמוד?
חבר שלי רשם לי באנגלית מתי אני יראה את הנסיכה שלי? לרשום לו ככה באנגלית I dont know Babe maybe tomorrow?
מה זה babe?
תגידו פדיחה לקרוא לאחות של חבר שלי שגרה בחול babe היא קראה לי הרגע baby זה בסדר ?
איזה מילה אני יכולה לרשום במקום מגוון?
חבר שלי רשם לי missing you לרשום לוmy baby Miis you עם סמיילי?
כשעונים תשובה אנונימית או שואלים שאלה אנונימית אז למה כבר אי אפשר לרשום דברים במקום 'אנונימית'??
מתכתבת עם חבר הוא רשם לי באנגלית שהגב כואב לו לרשום לו Quick recovery babe? זה בסדר