4 תשובות
זה עניין של מרחק
האטמוספרה מסתירה לנו את החלל
ואנחנו כן רואים את החלל בלילה רואים כוכבים
שואל השאלה:
אז ביזבוז מקום השמיים נגמרים ומתחיל החלל סתם ככה?
אנונימית
בגלל האור אם לא יהיה שם אור למשל אם תהיה במדבר אתה תראה את גלקסיית האנדרומדה