4 תשובות
זה עניין של מרחק
האטמוספרה מסתירה לנו את החלל
ואנחנו כן רואים את החלל בלילה רואים כוכבים
ואנחנו כן רואים את החלל בלילה רואים כוכבים
שואל השאלה:
אז ביזבוז מקום השמיים נגמרים ומתחיל החלל סתם ככה?
אז ביזבוז מקום השמיים נגמרים ומתחיל החלל סתם ככה?
אנונימית
בגלל האור אם לא יהיה שם אור למשל אם תהיה במדבר אתה תראה את גלקסיית האנדרומדה
באותו הנושא: