2 תשובות
שואל השאלה:
אין לי אציטון
אין לי אציטון
אנונימית
ניסיתי לעשות את זה וזה לא כלכך טוב.
אם שמים שכבה אחת זה חצי שקוף חצי לא, משהו מוזר.
אם שמים שכבה אחת זה חצי שקוף חצי לא, משהו מוזר.
באותו הנושא: